Pagina's

maandag 6 juni 2011

Nieuwe E-mail niet zichtbaar in Postvak In, wel in Ongelezen e-mail

Plotseling in Microsoft Outlook 2010 is nieuwe E-mail niet meer zichtbaar in Postvak In, wel in de Ongelezen e-mail. Postvak In geeft wel aan dat er nieuwe, ongelezen items zijn, echter zijn deze niet te zien in het Postvak In. Overige e-mail is wel te zien in Postvak In.

De oplossing hiervoor is het herstellen van de weergave. Ga naar het tabblad beeld en vervolgens naar weergave wijzigen, kies voor weergave beheren.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Selecteer de huidige weergave en kies voor wijzigen.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Selecteer onderin Beginwaarden van huidige weergave en kies voor OK.

2 opmerkingen:

  1. If you wish to complete the activation process in the Roku device that you use, then the best place to visit is Roku.com/link. The Roku technical support team based here always lend a helping hand. For the entertainment you have vouched, you must choose the best Roku device. For viewers who wish to have a more enthralling experience, they must try Roku for sure
    My blogs:
    Roku.com/link
    Roku.com/link create account
    Roku.com/link activate account
    Roku.com/link account
    Roku.com/link activate
    Roku.com/link activation
    Roku.com/link setup
    Roku.com/link code
    www.Roku.com/link
    Roku com link
    Roku com link create account
    Roku com link activate account
    Roku com link account
    Roku com link code
    Roku com link activate
    Roku com link activation
    Roku com link setup
    Roku activation code

    BeantwoordenVerwijderen